Il contenuto di questa pagina richiede una nuova versione di Adobe Flash Player.

Scarica Adobe Flash Player

Jestes tutaj » Home » Godziny celebracji Mszy Swietych
italiano english espa˝ol deutsch franšais polska
Godziny celebracji Mszy Swietych

GODZINY CELEBRACJI MSZY ṠWIĘTYCH

KOŚCIÓŁ MATKI BOŻEJ ŁASKAWEJ

POWSZEDNIE ŚWIĄTECZNE
  6,30  6,30         opròcz 25 grudnia i 1 stycznia
  7,30 (TV)
  8,30  8,30 (TV)
10,00 10,00

17,30 (TV)17,30 (TV) o godz.18.00 25 grudnia i 1 stycznia
 19,00         o godz.19.30 25 grudnia i 1 stycznia

KOŚCIÓŁ ŚWIĘTEGO OJCA PIO Z PIETRELCINY

POWSZEDNIE  ŚWIĄTECZNE

7,30 (TV) KOŚCIÓŁ DOLNY

10,00 (TV)
11,30 (TV) KOŚCIÓŁ DOLNY11,30
16,00        KOŚCIÓŁ DOLNY

opròcz 25 grudnia i 1 stycznia

• N.B. Program godzin i miejsc celebracji może być modyfikowany . O ewentualnych zmianach informować będą odpowiednie komunikaty.

•  Codziennie wieczorem o godz. 20.45 w Kościele Matki Bożej Łaskawej odmawiany jest różaniec.
  •  Godziny otwarcia tras zwiedzania - od 7.00 do 19.00.

download : "1"

Trasa

Progetto Pastorale

Poznac Ojca Pio
Mysli Ojca Pio
L'ansietÓ Ŕ uno dei maggiori traditori che la vera virt¨ e soda devozione possa mai avere; finge di riscaldarsi al bene operare, ma non lo fa, se non per raffreddarsi, e non ci fa correre, per farci inciampare e per questo bisogna guardarsene in ogni occasione, particolarmente nell'orazione; e per meglio riuscirci, sarÓ bene ricordarsi che le grazie e i gusti dell'orazione non sono acque della terra ma del cielo, e che perci˛ tutti i nostri sforzi non bastano a far cadere, benchÚ sia necessario il disporsi con grandissima diligenza sý, ma sempre umile e tranquilla: bisogna tenere il cuore aperto verso il cielo, ed aspettare di lÓ la celeste rugiada (AP).

Wszystkie prawa zastrzezone ľ Sanktuarium ôSanta Maria delle Grazieö - info@santuariopadrepio.it

link: PadrePio.it | Voce di Padre Pio | Tele Radio Padre Pio

Logovia - credits